4.4.10

Påskdag 23.08

Ja än är inte påskdagen slut och de har blivit en hel del inlägg idag.
Alla bilder är i alla fall färdig redigerade från 1 April nu har det kommit en ny hög från 2, 3 och 4 April istället. FY! Men måste väl hinna redigera dem imorgon och sedan lägga in alla här imorgon!
Kvällen har ägnats åt att packa lite till och sedan tv och mat med mamma, pappa, Amanda och Nils.
Känner att jag borde på och sova nu. Första gången jag sover själv på 3 nätter. Hur ska detta gå??
Vi får väl se!
Ska upp tidigt eller hyfsat tidigt imorgon och möta Malin på stan klockan 12. Sedan möter vi upp Rebecca och Fanny och så blir det en fika med allihop. Måste springa runt och köpa lite saker sedan. Sedan åker nog jag och Malin till mig och sedan kommer Jonna så ska vi packa allt mitt och bara umgås! Senare kommer Jimmy och så ska vi väl hinna med och sola en gång till och sedan bara in vänta att klockan ska slå 3 på natten så vi kan ta bilen till Arland och invänta avfärd WIHO!!!!!!!!!!!
Nej nu ska jag faktiskt först hoppa in i duschen SEN ska jag sova. Ha det bra uppdaterar imorgon!!

Ni får även en när bild på mig som påskkärring!
Hihi, hej blåöga.....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar