24.4.10

Lördag 10.10

Hellu!
Sitter redan i bilen på väg till Stockholm. Gick upp vid halv 9 och trodde ALDRIG jag skulle hinna bli klar i tid till klockan 10 när pappa ville åka. Men 5 i 10 satte jag mig i bilen helt färdig!
Känns väldigt konstigt att vara sminkad... har inte sminkat mig sen kvällen innan vi åkte hem från Egypten och då var det endast mascara. Intresse klubben antecknar haha ;) Nej men kom ju knappt ihåg hur man gjorde ;o
Ska sätta mig och redigera bilderna från Egypten så länge batteriet räcker. Kanske hinner med och skriva lite senare igen. Annars hörs vi när jag kommer hem ikväll.
Kvällen spenderas förresten med JonnaDonna och MallanBrallan, FÖR länge sen!
Antagligen en hel j*kla del att prata om och så vi får väl se vad vi gör, we'll see we'll see!
Fick precis veta av mor min att föreställningen håller på i 2 timmar och 30 minuter, stå upp i Globen i 2 timmar och 3 minuter... det blir nog snarare så att jag slocknar när Malin och Jonna kommer sen får dom se på när jag sover. Jag kanske inte har skrivit vad jag ska på för föreställning?
Ska på The Last Bounce!!! I min familj är vi Bounce galna och har sett näst intill ALLA föreställningar. Så när de har avslutning så är det ju bara självklart att man måste kolla!




Dagens;
Kavaj - HM
Tubtopp - Cubus
Tubkjol - JC
Nylonstrumpbyxor - mammas
Väska - egen gjorda
Lysande ansikte - photoshop (H)

Jag skriver senare ha en bra och solig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar