14.4.10

Onsdag 15.13

Hemma från skolan nu efter en ganska kort och lugnt dag!
Började med hemkunskap och Helena var borta så vi hade vikarie. Skulle göra en uppgift sen sluta vi. Satte mig med Jonna och prata om gick runt massor, underbart efter en alldeles för lång vecka ifrån varandra. Hade sedan spanska där vi bara jobbade med provet som är den 7 maj. När klockan närmade sig 11 gick vi och åt lunch med Ahmed och fortsatte sedan gå runt och ha det toppen tillsammans.
Sen hade jag idrott och då tittade Jonna på. Basket var det som gällde och känns riktigt bra att jag gjorde 4 mål, tihi!! Stod sedan och sjöng högt och ljudligt i omklädningsrummet med Elin och Josefin, ni är riktigt bra tjejer jag hoppas ni vet det.
Satte oss sedan ut tillsammans med Mariam och Erica och satt och prata om massor innan jag var tvungen att springa iväg till engelskan. Vi skulle bestämma temat för våra projekt och tror vi kom överens om " Are You Smarter Than A Ninth Grader", får väl se hur det blir.
Efteråt satte jag mig och åt macka och chokladboll tillsammans med Jonna i ljushallen.
När det sedan var dags att cykla iväg hemåt hittade jag Jimmy som satte ute med Anton så tog vi sällskap hem.
Nu ligger jag i soffan och kolar på Smallville. Ska värma om vetekuddarna och sedan starta igång förra veckans DH och gårdagens DH och se dem. Sen måste jag även försöka hinna se förra veckans Grey's Anatomy innan det nya avsnittet ikväll. Bäst att sätta fart alltså!
Skriver senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar