28.4.10

Onsdag 18.15

Blev ingen slingning alls av håret. Det blir en annan dag.
Satt istället och vänta på Elin till klockan 1 då vi tog bussen till stan. Gått runt i princip ALLA affärer, ätit himmelsk mat på Grekiska och massor av prat och skratt. Mycket kärlek till dig bruden!
Kom nyligen hem. Mina ben är DÖDA, träningsvärk usch. Och sen funderar jag starkt på att kapa av mitt högra långfinger. Kan inte sträcka ut det helt eller böja det helt. Infektion i nagelbandet? MUMS. Skit ont och det är 3 gånger större än resten av fingrarna och helt rött och kokhet, MUMSIGAST!
Ska kolla på tv och sova eller något nu, döds trött. Borde plugga also men det hinner jag i nästa liv, I hope.
Vi hörs kanske senare.
Lägger kanske ut bild på vad jag köpte!

1 kommentar:

  1. får det äntligen att funka att kommentera hihi duktiga jag, mitt gamla blogg konto (a) men kärlek till dig också hörru!

    SvaraRadera