6.8.10

Fredag 01.39

Har ont i magen, och ont i psyket. Mår inte bra nu, något knas i kroppen men vet inte vad, men min mage gör piss ont. Är liksom depp av ovetande anledningen eller något. Tittade på Dear John verkligen inte så bra som alla får den att låta, visst den var bra men inte sååååååååååå bra. Och alla som grät floder och bla bla bla jag grät bara när det handla om hans pappa för han var sötast.
Jaja har i alla fall haft en grym kväll med min tjejer. Gick som vanligt till konsum och inhandla tjockgrejer och har sedan suttit och kollat på film, sjukt ändå hur mycket man kan skratta på så lite tid.
Innan idag var jag ju som sagt på stan. Fick med mig en skiiiiiiiiiiiiiit snygg väska(den ni ser på bilden, men så mycket snyggare i verkligheten) helt klart min stora tröst idag och min nya älskling medan Jimmy är borta(och när han kommit hem(A)(A)(A)(A)). Kändes dock lite pinsamt när jag skulle betala först lämna jag fram HM Club Kortet, sedan mitt present kort på 81 kronor och sedan en rabattcheck på 50 kronor och till sist fick jag betala 70 kronor haha, här tar vi ut alla möjliga billighetsfaktorer.
Fick även med mig en BH hem och två tyger som jag ska sy sjalar av. Klippte mig ju förresten också, blev inte så mycket kortare men typ inget slitet, underbart!
Nej nu ska jag sova och imorgon ska jag beställa kläder från HM och sedan ska jag rensa min garderob och invänta kläderna från HM haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar