15.8.10

Söndag 00.03

Hade några soliga timmar ute i båten och tittade på en grym pojkvän på wakeboard. Avundsjuk jag vill också kunna åka och hoppa och massor...
Efter båtturen åkte jag med hem till Jimmy och var där ett tag innan mamma och pappa hämta upp mig. Satte mig i en solstol i trädgården och lekte med Iphonen och njöt av solen. Bestämde med Mallan och Jejje att jag skulle träffa dem senare på kvällen så satte igång att göra i ordning mig och åt sedan mat med föräldrarna. Dock fick jag väldigt ont i huvudet och tappa humöret helt så stannade hemma med mor och far istället. Satt och redigera bilderna från när vi var ute på sjön och kollade på film.
Nu har jag lagt mig i sängen och ska alldeles strax ta och sova. Huvudvärken har inte släppt än och humöret är inte bättre men that's life. Ska leta upp något bra på tv och stänga av datorn. Skriver väl antagligen imorgon/idag eftersom att klockan gått över tolv.

bilderna från idag(igår) hittar ni på http://johannaedithphotos.wordpress.com
kommentarer uppskattas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar