11.8.10

Onsdag 21.52

Ont i armen........ det är ju inte huvudet i alla fall!
Tog ju vaccin imorse och hade skrivit ett inlägg men icke ville min Iphone ladda upp det.... Efter vaccinet åkte jag i alla fall hem med mamma och åt och fick sällskap av Elin.
Jag och Elin tog sedan bussen till Skallberget där hon hämta grejer och sen fortsatte vi till stan där vi kolla runt och sedan fika. Var inte nere så länge och väl hemma igen la jag mig vid tv:n. Somnade en stund och när mamma kom hem hade hon med sig HM grejerna jag beställt! Allt satt perfekt och man kan ju inte vara gladare över dessa snygga kläder.
Åt i alla fall kvällsmat efter klädprovningen och efter maten gick jag och mamma ut och gick. Nu har jag legat här i soffan i ungefär en timme (soffan har blivit min nya bästa vän......) och håller på att titta på en film på 6an. Cellular heter den och verkar fett bra haha!
Ska nog gå och lägga mig snart så jag vaknar upp tidigt och är pigg när min älskade underbara Jimmy kommer hem!!!!!!! Kommer kanske inte vara kontaktbar imorgon men det får ni stå ut med haha!
Nej vi hörs !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar