10.8.10

Tisdag 20.38

Jävla huvudvärk........
Det var så bra innan och kändes verkligen som att den var borta för den här gången men icke det.
Åkte ju iväg till The Studio, herregud säger jag bara. Visst kul grej men vad överskattat.
Kommer dit och då blev vi sminkade, mamma fick en jätte fin enkel sminkning medan jag fick en överdriven fest sminkning, enligt mitt tycke. Jag som knappt sminkar mig alls längre fick lite av en chock. Dock var hon jätte duktig på att sminka så på någon annan och någon som hade velat ha så mycket smink hade den varit JÄTTE fin men inte på mig. Sedan var det ju dags för fotograferingen. Gör så, gör si, gör så , gör si och självklart ser ALLA bilder ut som alla andras bilder som varit där och blivit fotade. Lite tråkig fantasi tycker jag men det kanske är så det blir när man gör något sånt här.
När väl bilderna togs kändes det ju skit bra, verkligen modelligt eller vad man ska kalla det, men resultatet.... Jag, sån kameranörd jag är, la ju märke till minsta lilla. Att han tagit bilder med fokus på bakgrunden och inte på personen och konstiga vinklar och nja inte riktigt mitt tycke. Dessutom skulle ju jag stå med handen i midjan så mina smala armar lyste och fy och blä så alla de bilderna gick bort. Men 3 bilder blev hyfsat bra i alla fall!
Efteråt gick vi ner till ICA och köpte lite gott till kvällen och sedan åkte vi hem. Nu ska jag väl försöka få bort huvudvärken och vara social mot mor och far.
Imorgon ska jag träffa Ellepelle, får se vad vi hittar på!

glöm inte - http://johannaedithphotos.wordpress.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar