18.8.10

Onsdag 23.44

Tänkte bara skriva lite kort innan datorns batteri tar slut. Liksom varför inte passa på att skriva här när jag ändå har den igång, daaah?

Har umgåtts med världens bästa vän hela dagen. Vaknade utan feber, minimalt ont i halsen och ja hyfsat pigg efter att ha somnat vid halv 5 - 5 och sedan inte sovit toppen precis fram till 8 och SEN så jäklar sov jag som en stock till klockan 12.
Måste bara skriva, det åkte precis en trimmade moppe förbi utanför och herregud vad jag saknar att flyga runt på Jimmys moppe som hela förra sommaren. När jag t.om. kände igen motorljudet när han var minst flera 100 meter bort... och den där äckliga lukten av bensin som satte sig i håret hela tiden,mitt blonda hår... åh haha nostalgiskt! Förresten åkte den förbi igen och den lät fan inte bra, nog för att jag inte vet mycket om mopeder men att den var trimmad - JA och att den nog var över trimmad or something ännu mer JA lät typ som att avgasröret satt löst fast ändå inte, för det låter FÖR JÄVLIGT tro mig I know...

Nog om motorer! Jonna kom i alla fall till mig vid tre. Med sig hade hon sallad från Valles åh ibland kan man ju inte annat än bli förälskad i bruden!!! Satte oss och kollade på The Karate Kid och käka sallad. När salladen var slut bytes den ut till popcorn och bacon chips. När sedan filmen var slut bytes den ut till Love At First Hiccup. Båda var riktigt bra, men The Karate Kid var klart snäppet bättre!
Efter alla våra filmer kollade hon igenom mina rensade kläder för att se om hon hitta något intressant. Det gjorde hon inte, inte till sig i alla fall men till sin syster så det blev en hel del kläder till henne!
Vid 10 skjutsade vi hem min bästa vän till sig och jag och mamma åkte hem till min bror för att vattna blommorna.

Nu ligger jag i sängen och ska ta och stänga av datorn. Har ingen aning om vad jag ska göra imorgon mår jag bra så vill jag gärna hitta på något men det beror på min förkylning. Ska nog i alla fall träffa min älskade Jimmy på eftermiddagen/kvällen, hoppas jag i alla fall haha!
Nä nu börjar Criminal Minds så vi hörs, om en timme måste jag ha somnat för då börjar Mac Gyver och det bara HATAR jag så, CIAO!

Bilden är tagen för ett år sen
är förresten precis 1 år sen och 1 dag sen vi börja skolan och precis lika lång tid sen som jag färgade bort mitt blonda till brunt BIG MISSTAKE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar