19.8.10

Torsdag 23.44

God Kväller !
Har precis lagt mig i sängen och små gluttar på CSI NY. Mina favortier på kvällarna = först CSI NY sen Criminal Minds. Dock inte världens bästa sömnmedel...
Åkte i alla fall till Jimmy som jag skrev i tidigare inlägg. Var hos honom till 7 tiden ungefär då jag åkte hem och åt. Har sedan redigerat bilder, kollat på tv och suttit vid datorn. Slöat helt enkelt.
Måste försöka ta och sova snart men måste se Criminal Minds som börjar klockan 00.00 hmm.. Programmet igår sluta helt wierd så måste ju se hur det går! Hehe BESATT
Klockan står i alla fall på 8.00 och då måste jag upp direkt. Ska ta bussen 9.30 så jalla jalla liksom. Möter Jonna på stan och vandrar till UM. Efter det glider vi väl runt på stan ett tag måste leta efter ett par jeans.
Nej nu ska jag stänga av. Skriver kanske imorgon!

Förresten har jag lagt upp nya bilder idag på http://johannaedith.wordpress.com

Bilden bredvid är dock från Finnåker.
usch vad jag saknar Arild Ahmed och Emilia.
Satt och kolla på alla bilder och man kan ju inte säga att vi är normala där inräknat Jonna...
Sjukt nog saknar jag snön också MEN BARA LTIE SNÖ OCH LTIE KALLT
fan inte 30 cm och 30 minus NONONONO
Men ah lite emotional....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar