3.8.10

Tisdag 02.02

Hehe har inte redigerat bilder. Har suttit som en jävla nörd och läst skvaller bloggar. Läste till sida 13 på falsksanning, nolifer!
Har tryckt i mig en hel skål med popcorn också, inte bra. Nä ska sova snart så jag orkar upp till en ny dag imorgon. Ska väl försöka sätta igång mitt "nya liv" hehehehe samma liv men måste börja träna, fy sjuttsingen vilken ur dålig kondis man har.
Nej så upp imorgon och göra situps så magen är i trim hehe, och sen ska jag väl försöka hinna ut och gå, någon gång! Känner mig ändå duktig som gjorde 25 situps innan jag la mig i sängen, jag som gjorde mina 50 i mina glans dagar, äh jag är glad ändå!

eller nä det är inte, från skiny till prickikorv fuck off
glad att jag har Jimmy som är gulligull och gör mig glad igen!

å bestämde precis att jag ska träffa saknade EllePelle på onsdag NAJS saknat bruden!
nä ska sova hädå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar