25.8.10

Onsdag 21.35

Hellojsan!
Kom nyss hem från barnvaktandet. Suttit och spelat WII, läst i hans pärm om hans liv på dagis och kollat på Cartoon Network.
Skoldagen gick faktiskt riktigt jäkla snabbt. Orkar dock inte berätta i detalj vad vi gjort eftersom jag skrivit lite då och då innan idag. Slutade i alla fall lite innan 4 då jag cyklade hemåt. Dock var jag DÖD när jag kom hem. Upp för helvetes backen/ Scandic backen tog verkligen död på mig kunde knappt andas usch.
Kom hem och tryckte i mig popcorn och drack hallonsoda mycket bra tycker jag! Sov sedan en stund för att vila upp mig inför kvällen. När jag vaknat åt jag och sedan skjutsade bror mig till barnvaktandet.
Ska ta och fika lite med mamma och pappa nu sedan måste jag sova så jag orkar upp imorgon.
Slutar 4 då igen så ja smått död kommer jag väl vara. Skriver väl under dagen om jag får tid!

Dagens ;
Transparant skjorta - H&M
Jeans - Cubus
Smycken - egen gjort, gina, glitter & cubus


Och på andra bilden ser ni mitt halsband. Väldigt enkelt till fixat imorse innan jag cykla till skolan. Guld kedja + två guldiga vingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar