14.8.10

Lördag 01.14

Cp ögon.... känns som att jag har något i ögat hela tiden så jag ser jätte suddigt men när jag kollar så syns det inget ...........
Hade i alla fall en jätte mysig kväll med Jimmy, dock fick han jätte ont i huvudet så han gick hem men innan det hade vi det så mysigt. Satte ut massa ljus och tände dom och sedan satt vi ute på altanen och åt kräftor och hade det trevligt.
När mamma och pappa kom hem satte vi oss vid andra altanen med massa lyktor tända och satte och prata. Klas gjorde oss även sällskap.
Nu har jag gått och lagt mig i sängen och ska väl snart försöka sova.
Ska kanske sitta barnvakt imorgon och sedan hoppas jag på att det är fint väder så jag kan hänga med Jimmy och hans pappa ut i båten. Hade gärna åkte till VOICE'10 men lite sent att komma på det nu och tror inte de finns många tågbiljetter kvar nu så får väl helt enkelt stanna hemma.
Skriver väl någon gång imorgon!
Bilden är från tidigare idag och ikväll. När jag satt och läste kom min snälla bror med en Frappe, tror jag han kalla det. Latte+ vaniljglass+is skit gott var det! Det är den ni ser längst till vänster på bilden högst upp till höger. Sen ser ni mina nya strumpbyxor längst ner till vänster som jag fick hem från HM i onsdags!

glöm inte http://johannaedithphotos.wordpress.com
nya bilder uppe från i torsdags

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar