10.8.10

Tisdag 22.08

Somethings on my mind...

Har lite grejer jag tänkt på senaste tiden, t.ex. vad är grejen med att lägga ut andras bilder från t.ex. weheartit och sådana sidor. Visst jag kan förstå om man tar bilder från lookbook och skriver att personens stil är inspirerande eller liknande men att bara lägga ut bilder bara för att liksom vad är det för grej?
Det är ju ändå inte ens egna bilder man lägger ut så vad är meningen? Man kan ju inte skryta om att ba "shit kolla va fina bilder jag hitta som någon annan tagit" när man dessutom inte skriver VEM som lagt ut eller tagit bilderna eller något.
Jag själv skulle faktiskt inte bli smickrad om någon la ut mina bilder, visst om de skriver att de uppskatta dem och tyckte att de var fina men så länge man bara lägger ut och bara skriver vilken sida det kommer ifrån så anser jag det som att man typ vill ta åt sid uppmärksamheten från den som egentligen tagit och lagt upp bilden eller?
Någon som håller på med det här kanske kan förklara för mig, det kanske bara är jag som är helt lost och inte fattar att det är något skit ballt med det eller något men då kan ju någon förklara det för mig...

Och sen grejen med att gilla sin egen status på facebook, EEEEEE WHAT? Man skriver väl inte saker man inte tycker om eller.....? Jag ba "vunnit en mijlon" "oj vänta måste nog gilla statusen så att folk vet att jag tycker om att vinna pengar?" I don't get it? Samma sak här någon som kan förklara för mig? Kanske är skit bra att gilla sin kommentar bara jag som inte fattat det....

hehehehe BITCH JOHANNA men kände att jag ville skriva lite vad jag tycker och tänker!
Länge sen jag gjorde något sådan så now you know if you want to know!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar