27.8.10

Fredag 23.20

Har inte haft tid alls idag!
Eller tid har jag kanske haft men inte orka och inte tillräckligt med batteri på mobilen.
Skolan gick rasande fort, fotouppdraget var dock inte lika roligt som förväntat men dög helt klart.
Mamma och pappa hämta mig vid 12 tiden och sedan börja vi resan mot Varberg. Stannade i Laxå för att köpa dricka och tidning, stannade söder om Skara för att fika och stannade vid Sand... någonting för att kissa haha! Men vid halv 6 var vi äntligen framme i Varberg. Matten stod färdig när vi kom så det var bara att hugga in. Satt och prata och åt länge och till efterrätt fick vi äppelpaj med grädde, min mormor är ju helt klart bäst när det gäller mat, bakning och sygrejer, JUST SO YOU KNOW! Efter matten gick jag, mamma och pappa ner till havet. Jag fota som en galning och sedan titta vi på när solen gick ner innan vi gick hem.
Väl "hemma" börja jag redigera alla bilder och hann klart med alla så det kommer upp på fotobloggen när som helst!
Ska nog ta och sova snart, ska upp vid 9 redan men bara för att ta vara på dagen så mycket som möjligt. Ska hinna till smyckesbutiken, secondhand affären där jag köpte min jeans jacka för 10 kronor förra året och sen var det massor av annat också. Vi ska förresten ha kräftskiva på kvällen med riktiga ny infångade havskräftor, wonderful!
Skriver mer imorgon ska försöka vara bätter på uppdatera under dagen.

Dagens/Kvällens;
Vit linne - Gina
Vin rött linne (syns inte på bild) - Gina
Leggings - H&M
Kofta - SALT
Sjal - Vero Moda
Jacka - H&M
Skor - Stadium


Här får ni ett smakprov på vad ni hittar om ni går in på
http://johannaedithphotos.wordpress.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar