21.8.10

Lördag 15.21

Nu är jag hemma från stan och fick med mig en kofta och ett par kängor. Jag total älskar kängorna, de är liksom rå men ändå så coolt söta på något sätt haha! Hittade ett annat par skor också som var helt adoreable men då var skon sönder och det var sista storlek 36 och vi fick inte köpa den bara för att den var sönder... bajs.
Måste bara berätta att det har ju sina fördelar med Iphone. Såg på Facebook att med H&M appen så skulle det finans något "hemligt" om man skaka mobilen. Så gick in i H&M appen och skaka och TADA där hade jag ett erbjudande att jag hade 20% rabatt på valfri vara i hela butiken i alla butiker! Så där av blev det en kofta också hihi!
Detta är i alla fall det jag köpt igår och idag;

Brillz från Myrorna, Kofta från H&M, Kängor från Skopunkten, 2 ringar från Glitter,
2 ving-örhängen från Ur&Penn, 4 ringar från H&M, Smyckes prylar från Panduro
Hårfärg från Kicks & sedan(som inte är med på bild) ett par Jeans från Cubus & en guldkedja från Panduro

Så detta var som fick följa med hem. Håret ska slingas imorgn, WONDERFUL!
Nu ska jag ta och titta på The City Weekend Break, det kommer upp ett annat inlägg om en ring jag gjort snart så håll utkik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar