1.8.10

Söndag 00.06

Jag älskar min Jimmy Grandin mest i hela världen!
Han är så söt där han står i köket och diskar även fast jag hade lovat att göra det. Antar att jag är den lyckligast i världen. Att ha dig är allt jag någonsin kunnat drömt om och jag önskar att jag alltid ska få ha din hand i min.

Lite emotional men Jimmy är bäst, that's it.
Vi gick som sagt iväg och handla, blev ingen mat men blev vindruvor, jordgubbar, vit choklad och iste. Vi lämnade grejerna hemma och gick sedan iväg till Donken och åt istället mycket smidigare! Men väl framme var ingen av oss så värst hungrig så blev bara något litet innan vi vandra hem igen. Jag satte igång med att städa och packa och sedan hjälptes vi åt med att göra något så sjukt gott som vindruvor och jordgubbar dränkta i vitchoklad,(som ni ser på bilden=dränkta!!) utsökt gott men åt dock för mycket så det är först nu efter ungefär 2 timmar som jag äntligen kan röra på mig igen och inte känna av minsta lilla ont i magen.
Ska väl ta och hjälpa Jimmy om jag nu får det och sen går vi nog snart och lägger oss. Upp vid 9 och hemåt vid 11 och bussen iväg vid 2, gissar på att dagen kommer bli riktigt bra och lika så kvällen, natten och dagen där på. Vi får se när jag hinner skriva igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar