19.8.10

Torsdag 14.33

You can stand under my umbrella ella ella ey ey ey under my umbrella ella ella ella eyeyeyey
Sitter och lyssna på musik i Iphonen och har precis plockat undan disken. Somnade vid 3 - halv 4 inatt jobbigt som satan. Vakna vid 8 som vanligt och hörde regnet ösa ner(kul att jag råka trycka på någon skärm så allt försvann så nu måste jag skriva om allt som försvann....) Hörde ju i alla fall regnet ösa ner och då var det minst sagt underbart att bara dra täcket över huvudet och somna om igen.
Vakna istället halv 1 när mamma ringde och väckte mig så gick upp en halv timme senare och klädde på mig och sådant. Nu har jag ju som sagt ätit och plockat undan disken och ska alldeles strax bege mig till Jimmy. Hoppas bara jag klarar det utan att bli sjuk igen. Helt otroligt så gick ju nästan allt mitt över på bara 2 dagar PEPPAR PEPPAR! Men med hjälp av varm saft, varmt citron vatten, halstabletter och dega under en filt i två dagar så är jag fit for fight igen! Är dock fortfarande öm på utsidan av halsen men ingenting i jämförelse med hur det var för någon dag sen!
Nej nu ska jag klä på mig massa kläder och cykla iväg, skriver kanske senare!

Bild från Egypten, å herrejistanes vad jag längtar tillbaka.
Måste helt klart tillbaka dit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar