4.8.10

Onsdag 13.45

Skriver ett litet snabbt inlägg innan jag ska iväg och möta Elin på stan!

Skrev inte mer igår för jag och mina kära bröder bestämde oss för att gå på bio. Inception blev det, lite krånglig men när man väl fatta så var den väl bra inte värsta WOW men helt klart bra! Efter det åkte vi hem och jag tog min cykel och cyklade till Jimmy. Sov hos honom till idag då jag vid halv 1 tog och cykla hem. Nu har jag precis klätt på mig och sådant och ska snart springa iväg till bussen. Blir en fika med henne och så måste jag införskaffa mig ett par jeans, ett par dö snygga leggings från HM och en dö snygg transparent skjorta från HM. Skriver kanske när jag kommer hem men inte säkert, ska leka med Jimmy någon gång ikväll så skriver när jag får tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar