23.8.10

Måndag 20.33

Första dagen - CHECK!
Hur känns det ? FÖRJÄVLIGT
Haha nej då! Känns faktiskt bra. Men tror jag behöver veta lite mer det var liksom bara typ regler, avtal, upprop och sen schema utdelning. Känns dock sådär att vi kommer gå från 10 i 9 till 4 varje dag... men det kanske är lugnt. Möte i alla fall upp Jesper utanför skolan så tog vi sällskap upp till klassrummet. 24 tjejer och 3 killar är vi, catfight? Nä det hoppas jag verkligen inte!
Efter skolan gick jag i alla fall och möte Jonna, Malin och Louise. Gick och åt på Grekiska innan mamma kom och hämta mig. Åkte då iväg till läkaren för en kompletterande remis till Hud kliniken. Efter det åkte jag tillbaka till stan och möte Jonna och Linnéa som satt på Cornetto. Fortsatte sedan runt på stan med dem ett tag innan Linnéa drog och jag och Jonna hitta Malin, Jessica och Louise. Vi fortsatte runt på stan och vid 5 hitta jag Elin som jag tog sällskap med hem.
La mig på soffan sen och efter ett tag somna jag. Sov en timme innan vi skulle äta och efter maten har jag suttit här i soffan och tittat på Fångarna På Fortet, FLASHBACKS oh herregud ja...
Nej ska ta och göra något annat nu börjar tio i nio imorgon som jag skrev innan men slutar efter lunch typ vid 12 eller något så chillpill! Får se om jag hinner skriva innan skolan.


Bilder från idag, hehe lite roligt hade jag på Cornetto!
Fikat på Cornetto - Mitt nya älskade Lipsyl med vanilj smak från JB
Glas på Cornetto heheh - Mina nya älsklingar som jag gärna skulle köpa om det bara ramlar in pengar så där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar