22.8.10

Söndag 22.54

Hej kåmpizzzzzzzzzzzzzzz
Skrev inte mer igår eftersom jag åkte iväg och tjocka i mig pizza med Jimmys sällskap sedan dega vi framför filmer här hemma hos mig innan vi båda somnade. Vaknade idag vid 10 av att Jimmy cykla iväg för att jobba. Jag låg kvar och dega i sängen till elva då jag gick upp. Hamnade framför tv:n och The Hills enda till 1 tiden ungefär då Mattias från Sommar Cafét ringer och undrar om jag skulle kunna tänka mig att jobba. Tydligen hade de JÄTTE mycket folk så de behövde en till. Drog på mig kläder och cyklade upp till cafét och minst sagt, tjockt med folk! Hetsade runt och hjälpte till fram till halv 5 då dem stängde. Så nu blev jag ett presentkort rikare aldrig helt fel, får se bara vart Mattias hittar på för något ställe jag får presentkort på.
Cyklade i alla fall hem och kolla ikapp avsnitten av The Hills innan Amanda och Nils kom och Amanda började dra ut slingor. Nu eller ja halv 11 var vi klara då har vi dock haft middagspaus också. Har haft färgen i nu i en halv timme så ska snart tvätta ut den. Kanske tar kort sen och visar hur det blir.
Annars kan ni ju njuta av min skönhet här bredvid när jag har häta på mig och sedan folie runt för att göra färgen intensivare och sedan hårband runt för att få foliet att sitta, åååh så vackert! Ska väl snart gå och lägga mig. Klockan 10 ska jag infinna mig på John Bauer och ska ta bussen och sedan möta upp Jesper så tar vi sällskap till skolan. Nu jäklar drar det igång, 3 år på John Bauer!
Min största önskan är bara hoppas fan vi får Mac Books ........
Nä ska ta och tvätta ut färgen CIAO!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar