8.8.10

Söndag 14.56

SEG DAG!
Ont i huvudet som att det ska sprängas och haft det sen igår kväll och hela morgonen. Tänkte att om jag sover försvinner det nog men icke imorse vakna jag och då var det värre!
Så spenderar min dag framför tv:n och datorn. Redigerar bilden från kryssningen. För EXAKT en vecka sen satt jag i en stor Jacuzzi och titta ut över Stockholms skärgård. Usch vad jag saknar det och Jimmy.
Han har varit borta i 4 dagar nu och det känns som en hel jäkla evighet. Saknar honom så det gör ont i mig. Antar att det är värre bara för att det är jag som är hemma och han som är borta eller något...
Nej no hard feelings, han har skoj och jag ska väl tröst äta hehehehehe.
Ska ta och redigera klart bilderna och sedan kolla på Sex And The City 2. Skriver kanske senare idag, om jag har något att skriva.


bilderna är från exakt ett år sen
fy pip vad jag saknar och då var det ju för sjutton sommar fortfarande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar