8.8.10

Söndag 01.11

Jäkla huvudvärk.. usch känner hur hela huvudet pulserar, not good at all!
Har ju inte skrivit sen imorse(igår morse eftersom att klockan gått över 00.00 för länge sen).
Rensade i alla fall garderoben, HALLELUHJA med kläder. En hel svart soppsäck som vägde ett ton(hehe vadå överdriva?) blev det med kläder som ska skänkas/säljas/slängas.
Blev klar vid 5 ungefär och då dega jag i sängen en stund innan jag satte mig och åt kvällsmat. Vid kvart i sju skjutsade min otroligt snälla bror mig och Jonna till stan. Släppte av oss vid Högskolans så vandra vi där ifrån. Stannade till vid en bänk och satte oss där en stund då vi även fick sällskap av Johan som var på väg hem. Efter en stunds vilande så gick vi iväg till vanliga stället, Cornetto Bar. Stamkund kan man ju säga, nästan uttjatat men lika gott som alltid. Jonna tog vanilj latte och chokladboll medan jag tog Burn och chokladboll. Kan knappt dricka latte längre, får sjukt ont i magen och så är det ju så jäkla dyrt hehe...
Jaja vi spendera väl ett antal timmar vid vårat bord i hörnet vid fönstret som alltid och som vanligt prata vi i princip hela tiden även fast vi sågs i torsdags.
Vid 10 tiden när de stängde vandra vi iväg mot bussen. Såg förresten äckligaste spindeln och spindelnätet usch och fy och blä och uuuuew!
Väl hemma satte jag mig framför tv:n och redigera bilder. Mamma och pappa kom nyss hem och pappa sa att han skulle kolla på Rädda Meninge Ryan med mig men ja, nu några minuter senare sitter han här och snarkar haha. Ska nog också sova snart, få bort huvudvärken!

Alla bilder från kvällen finns på http://johannaedithphotos.wordpress.com nej domänen är inte byt än det ska göra! Här är i alla fall några smakprov:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar