31.8.10

Tisdag 21.25

Jävla skit förkylning.


För två veckor sen var jag SJUk med feber och grejer. Sen blev det bra till helger.


För en vecka sen hade jag jätte ont i halsen. Sen blev det bra till helgen.


Idag har jag blivit så snuvig så jag knappt kan andas och nyser HELA tiden. Hoppas det blir bra till imorgon.


Måste till skolan, skiter it. Smittar väl ner alla andra men det bryr jag mig inte om.


Dagen har faktiskt strulat jäkla mycket. Började med att jag glömde mitt matkort så var tvungen att cykla tillbaka hem och hämta det. Sen så ville verkligen ALLA människor "bråka" med mig gällande trafik. Folk som typ börja tävla med mig, tog upp hela cykelbanan, bromsa in i alla backar och cykla mitti cykelbanan så jag också fick bromsa in till snigelfart.


Samma sak på vägen hem. Började verkligen om någon typ satt någon lapp på ryggen på mig eller något. Dessutom hitta jag varken matkortet ELLER bankkort på rasten så börja väl smått panika... men den låg i en bok som tur var.


Åkte ju som sagt till sjukgymansten efter skolan, shiet fan..... Inte bra grejer där men nu jäklar ska det tränas orkar inte med dessa smärtor och skit grejer längre. Hehe som det alltid brukar låta men aldrig blir...


Jaja åkte sedan hem och gjorde en tallrik med makaroner haha... gott var det i alla fall. Somnade ganska snabbt därefter och efter det var det kvällsmat.


Har bara suttit vid datorn sen och kollat på tv. Ska dricka te nu och sedan ska jag gå och lägga mig så jag frisknar till. Måste vara tillräckligt frisk för att fixa lite grejer imorgon efter skolan, hihi secret!

Nej nu ska jag börja stänga ner. Skriver väl imorgon under dagen någon gång!

En till grymt fin bild!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar