26.8.10

Torsdag 19.32

Har inte blivit några tidigare inlägg, har helt enkelt inte haft tid.
NU börjar jag känna att det här åren kommer bli riktigt jäkla bra. Har ju inte tyckt att det ska bli dåliga innan men har liksom inte tyckt något speciellt alls. Har inte fått någon större inblick i vilka alla är och vad vi ska göra under åren men nu jäklar!
Började dagen med matte, usch skulle andra sagt men icke. Lite halv seriös satt vi och rita hus, slott, träd och ja allt möjligt men lyckades ändå med de flesta uppgifter. Dock lite jobbigt att man glömt bort allt man lärt sig i princip men men that's it.
Hade sedan våran kära stadsvandring, tacka vet jag Iphone! Några svar kom där ifrån och de flesta andra hitta vi med hjälp av föräldrar som vi ringde haha. Däremot var vi inte lika framgångsrika när det gällde bonusfrågan. Men med vår fantasi blev allting rätt!
Lunchen gick väl så där, jävla kärring som stod och skrek på att Lina inte hade någon bricka och att min specialkost hade stått och väntat hur länge som helst och var kall och blablabla... Gick istället till donken och tryckte i mig en lilla menyn.
Efter lunchen satte vi igång med tidningsprojektet. Men fick veta att vi inte ska göra en riktigt tidning som alla andra har gjort, istället ska vi göra en webbtidning! Ska bli sjukt kul, jag hamnade i JB-nytt/sport gruppen. Vi ska skriva om saker som händer på JB och sport i Västerås som unga håller på med. Hade massor av idéer och känns som att det här kommer bli SJUKT bra.
Allt gick t.om. så bra så att vi fick sluta en timme tidigare! Cyklade hem, dock i saktare takt idag för att överleva haha. Väl hemma hamna jag framför tvn och har bara slappat och hunnit med och äta sen dess.
Ska ta och cykla upp till gården nu och sedan hem till Jimmy.
Imorgon drar jag förresten till Varberg igen så efter det lovar jag att det kommer upp fler bilder på fotobloggen och dessutom ska jag ner och köpa MASSOR av smyckes grejer så ska försöka komma igång med att göra massa smycken igen.
Försöker skriva under dagen imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar