5.8.10

Torsdag 01.09

Bajsbajsbajs, känner mig lite så här :) vet att många ser den som en vanlig glad gubbe inget speciellt men för mig är det fejk glas. När man typ egentligen är så här: -.- eller så här: :'( men skriver :) bara för att det är enklast så liksom.
Men mitt :)-humör beror på Jimmy. Jäkeln åker imorgon bitti, sakna sönder. Det gick ju ändå hyfsat när jag var i Varberg men då hade vi sms kontakt och liksom kände ju ändå hyfsad "närhet" men nu, nä fy. Men man ska inte ta ut något i förskott, hoppas att tiden går skit fort så har jag snart min älskling här igen!

Och bajs också för fick inte med mig ett piss från stan(fina ord jag använder bajs, piss, skit....). Skjortan var slut, leggingsen hade inte kommit in än och jeansen var antingen för små eller för stora så ja åt helvete med det lix. Hade ju i alla fall toppen sällskap, världens bästa Elin. Hade det sjukt trevligt på Cornetto Bar med varsin Latte och jag den tjockisen tog en chokladboll. Prata om allt mellan himmel och jord som man alltid kan göra med den awsome bruden. Vid halv 5 tog vi bussen hem tillsammans men vandra hem till sig själva. Jag satte mig vid tv:n och fick sällskap av Nils. Han somna dock och sen flytta han och sov i sängen och Mathilda och Klas satte sig i soffan så titta vi på Sommaren Med Göran. Filmen är ju helt klart sjuk. Efter filmen var det mat dags och efter det åkte jag och sa farväl till min pojke. Mös i hans säng och titta på tv, precis som vanligt.

Nu ska jag väl snart ta och sova så jag orkar upp imorgon. Ska till stan med mor min först och sedan ska vi och klippa oss. Skönt och få bort allt det slitna och sen hoppas jag på att Amanda kan slinga mitt hår inom kort, vill ha det blondare!
Men på kvällen imorgon händer det ju då något unbeliveable toppen grejs alltså, ska leka med min JonnaDonna å MallanBrallan!!!!!! Var allt för länge sen så det är behövligt.
Skriver någon gång imorgon!(idag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar