24.8.10

Tisdag 22.30

Andra skoldagen - Check!
Och nu känns det riktigt bra faktiskt. Pratat med nästan alla i klassen och känner att det kommer bli några bra 3 år.
Tog i alla fall bussen till skolan och börja med massa information. Typ död efter, usch. Märkte själv hur jag inte orka lyssna för fem öre. Koll även på en film och körde galen panna och lite annat.
Vid 12 hade vi lunch och efter lunchen så blev det automatiskt att jag och 4 andra från klassen bara babbla på och helt plötsligt märkte vi att klockan var 2!! Jag gick då till bussen och möte Simon, Niklas, Linnéa och Madde så tog sällskap med dem på bussen. Väl hemma slockna jag ganska snabbt, tyvärr så somnar väl inte ikväll dock.
Åt sedan mat med mamma och bror innan jag cykla iväg till pojkvännen min. Märker nu skillnaden på att inte ha han i samma klass. Känns så knas, men blir ju en riktig härlig känsla när man väl ses även fast det bara gått någon dag.
Kom hem vid halv 10 och har precis kollat på vädret för morgondagen. Inget regn på morgonen så blir väl att cykla. Dock ska det regna sen men då ska jag ju bara hem så det får väl vara okej.
Nej nu ska jag ta och stänga ner och gå och lägga mig, skriver kanske imorgon ska försöka skriva på dagen någon gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar