30.8.10

Måndag 14.31

Rast = alla i klassen sitter vid fb...
Slutar om en halv timme känns ju värt, ska bli riktigt SJUKT jäkla bajs gott med fika sen, speciellt med världens bästa vän Jonna som jag inte träffat på en vecka nu, shiet fan jobbigt fan...
Ångrar att jag inte tog med hårddisken, satan med bilder man hade hunnit redigera vid det här laget. Ska även komma ihåg min usb sladd till Iphonen så jag kan ladda den på lektionen och sedan ladda in massa bidler å skit.
Jag är hyfsat uttråkad faktiskt, ganska mycket faktiskt. Sitter och lyssnar på Taio Cruz's Dynamite med Jesper medan han letar efter billiga iphone 4 den jäkeln. Köper han en bryter jag av den på mitten, just so you know.

Saknar redan Jimmy förresten hehe, beroende! Hade gärna haft han i klassen. Fast vet själv att jag knappt hade koncentrerat mig då så bäst det kanske.... Får väl se om jag träffar han ikväll, efter att jag lekt med Jonniiiibooooi.

SKa väl göra något vettigt nu, typ byta från blogg till fb istället. Nä ska läsa bloggar faktiskt!
CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar