1.2.09

Ny månad, nya tag.

Har man äntligen klarat av Januari då. Månaden har fan varit piss, eller jag vet inte stund tals jätte bra stund tals, KASS! Hoppas på förbättring nu då.
Februari, februari, februari. Vad ska hända den här månaden? Williambaby fyller år på lördag då blir det gratta han. Sen så fyller Aras år samma dag som William och Elin och Simon fyller år dagarna efter varandra. Finns säkert ännu fler. Försöker tänka igenom om det är något speciellt som ska hända men kan inte komma på något. Månaden är ju ganska kort eller ja i alla fall kortare än alla andra så den lär väl gå snabbt. Så då kan det snart bli Mars och jag kan få åka till Lanzarote! Fast kom på nu att det är ju sportlov snart, det ska bli najs! Och sen i mars är det påsklov och då blir det Åre med gården, också najs!

Jaja i alla fall månadens sista dag åkte jag och kolla på när mina tjejor spela match. Gick ju inte så jätte bra men jag älskar er ändå! Tog sedan bussen ut till Skultuna för att träffa Whilliam. Satt och prata i 2-3 timmar eller vad det blev. Och då menar jag prata hela tiden. Hade så tokigt mycket att berätta båda två så det blev jju aldrig tyst.
Whilliam Larsson, du är värd det bäst!
Tack för att du ställer upp och stöttar jämt, oavsett vad!

Tog i alla fall bussen hem vid halv 6, fick vänta på stan i 20 minuter så gick till donken och köpte stripes. Tog sedan bussen hem och träffa Filip och Cissi och 2 jobbiga snorungar. En del skulle man bara vilja slänga ut genom fönstret!
Satte mig vid tv:n när jag kom hem, tog det lugnt och sen åt tillsammans med hela familjen. Lite ovanligt nu mera. Var riktigt mysigt! Skulle vandra iväg till Robin sen men det tog sin lilla stund eftersom jag börja dansa ballett och hållde på, ja jag var trött! Gick i alla fall till han, kolla på en film i en kvart sen var den slut så vi bestämde oss för att dra till berglund. Kaoskaoskaos säger jag bara menmen kul var det. Gick ut istället och sjöng för Oscar allihop. Filmen under är från det. Gick sen till gården ett tag och sen hem.

Dagen har varit riktigt bra, fast varit grymt trött hela tiden! Måste börja somna tidigare och sova ordentligt. Hur man nu gör det. Blir väl till att bara kolla film och ta det lugnt imorgon, skönt värre!


Måste bara skriva det tänkt på det hela dagen, vem är hon som säger hållplatserna på bussen? Seriöst vill träffa henne i verkligheten, eller är det typ en dataröst?:$
Haha, känner att jag har nollkoll men då är det som vanligt i alla fall.

Saknar min becc!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar