4.2.09

som i en gammal sång

Den meningen jag haft på huvudet hela dagen. Så tyckte den fick sitta bra som rubrik.
Skola som vanligt kommer dit ska ha svenska, Patrik är inte där så får en teknik lärare som hade med sig teknik papper. KUL! Skulle svara på det och sen fick vi sluta, kryssa bara i lite. Gick sedan och satt i ljushallen ett tag med tjejerna. Gick sedan till Robin och Oscar och satt där och mest lyssna på vad dom sa, sjuka är dom! Hade biologi sen, fick se bilder på könssjukdomar, INTE SÅ FINT! Riktigt vidrigt verkligen. Hade i alla fall lunch sen åt med Oscar och Jesper. Sen vandra jag och Par I A till ICA, shoppade loss på fanta och chips. Fetto yes!(k)
Hade bild sen satt bara och kladda, grymt tråkigt. Matte efter det lättaste kapitlet gick hur snabbt som helst! Väntade sedan på Emilia, så tog vi bussen till Pettersberg. Fick två minneskort av någon kille som Emilia skulle få och åkte sedan till stan och kolla runt. Blev faktiskt ett par jeans tights(de på bilden till höger) och ska nog köpa en gul tunika imorgon. Träffade sedan becczan och zoffan gick till donken så åt jag. Sen till hm och träffa Matilda.
Sen var det dags för träning för min del så slöa lilla jag tog bussen till Fryx(a) Riktigt skojsig träning, handboll är det bästa jag vet!
Hade glömt mjukisbyxorna hemma så åkte hem i shorts, kallt yes men det kan liksom bli så! Duschade och åt när jag kom hem, sen vandra jag upp till gården träffa Mattias och var med han en stund och spela sedan pingis med min son Oscar! Sen vid kvart över 9 vandra jag hem.
Satte mig vid tv:n som inte funka starta datorn då funka inte internet, TOKIII men tur att ajg har mina mobiler hade dött annars!

Jaja, nu ska jag väl sova hade tänkt skriva några andra saker men tar det någon annan gång!

Herrå*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar