1.2.09

i taket lyser stjärnorna

Ja, ni som vet vilken boken är vet väl troligtvis att den kommit på film. Jag och beccsan bestämde oss för att gå. Fick inte platserna bredvid varandra men jag lyckades ju ändra om lite så tillslut fick vi det. Filmen var så otroligt bra! Riktigt, riktigt, riktigt bra! Visst inget slår boken men den var i alla fall inte långt ifrån! Skrattade och grät flera gånger om.
Synd bara att en del inte kan vara tysta och ska förstöra för alla andra!

Kollar beck nu, helt sjukt att det faktiskt finns såna människor på riktigt! Helt tokiii på han i filmen som misshandla henne! Hade jag varit där så hade jag brytit av han på mitten, så det så!
Vet inte vad jag ska skriva mer. Tänker på massor under dagarna som jag ska skriva här men när jag väl sitter här så är allt bortblåst!

Jag skriver väl imorgon antar jag.

¡adiós!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar