11.2.09

oa hela natteeeeeeeeen

Blir nog ett kort inlägg för måste sova strax, så jag orkar upp imorgon och iväg till bussen med Emz och sen åka skidor! Ja, precis. Vi ska till kungsberget med skolan! Najs värre glassa i backarna hela dagen med min Emma!
Blir väl en liten repris från förra året fast utan att åka in i säkerhetsstängsel och göra kullerbyta ner för resten av backen, haha!

Dagen har varit helt okej. Riktigt aggressiv i skolan och då snackar vi inte lite heller, kan ju bara fråga Jimmy och David. Par I A åkte till GBG och jag kommer typ dö utan henne i skolan!
Åkte i alla fall med till Robin efter skolan och han är fortfarande en jävla åsna:)
Åkte sedan hem och byte om to the träning. Hämta upp Jossan och åkte sedan till träningen.
Gådde ju inte precis bra men that's life!
Mamma hämta upp mig och Jossekosse och åkte sedan hem. Jag åt och duscha and that stuff. Fick sedan skjutsa av mamma och hennes "väninna" till konsum. Möte min Emma där och köpte lite gott. Vandra sedan till mig och lämna hennes saker. Gick sedan till gården och hämtade fler lappar att dela ut för Emmas del, som snälla jag nu lovat att hjälpa till mig, haha!
Gick sedan hem till mig igen och bädda och kolla på WILDCHILD. Älskar filmen något så otroligt.

Jaja, nu sover nästan Emma här bredvid mig i bäddsoffan och vi ska upp vid halv 6 så,
skriver nog imorgon istället!
p.s. Emma skickar porr sms :o

GODNATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar