2.2.09

back in business

Som jag sa, "skriver säkert sen". Helt rätt! kan inte hålla mig borta från bloggen!
Och så mycket hann jag skriva tills mamma säger " Johanna nu är klockan över halv elva och du ska upp jätte tidigt imorgon, blablabla." Tycker väl ändå att det är min sömn och min undervisning som påverkas, och då är det väl upp till mig? Haha men lite rätt har hon ju, har ju grymt svårt för att komma upp på morgonen, hihi.
Kom bara och tänka på en sak, det finns så sjukt mycket reklamer som är så sjuka. Som carwash reklamen där det står en naken man på en man, vad har det med biltvätt att göra? Bara jag som är blåst eller är det lite skumt.
Nu är det väder dags på tv:n såg att det skulle bli -28 i Idre, ganska glad att det inte var den här veckan vi var där. Vi fick bara -1 tycker faktiskt kan dra på lite nu och bli varmt. Vill se vår solen och sitta på solgården med mina brudar och sola. Najs värre! Sen sommaren också säger jag ju inte nej till!
Men bara 1 månad och 21 dagar kvar till Lanzarote!
Ska bli väldigt trevligt tycker jag. Glassa runt där medans alla sitter i skolan, ohyes we like it! Haha.
Men nu har mamma tjatat ännu en gång så ska väl stänga av för hennes skull, och min.

Höres imorgon everybody!

pussåhej leverpastej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar