8.2.09

jag ser det snöar....

Och jag hatar snöööööö! Verkligen hatar det! Det är bara tungt, blöt och bläääää. Jag och Amanda som skulle ut och gått idag, får väl se hur det går.
Ja, ska umgås med Amanda idag bara ta det lugnt och så.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, ville sitta och skriva massor som jag tänkt på men som vanligt försvann allting nu när jag väl ska skriva.
Vet bara att jag inte vill höra någons åsikter om någonting just nu. Är trött på att höra vad andra tycker. Har jag inte frågat efter er åsikt, berätta inte heller den då ni kommer bara få mig arg. Och visst är det de ni vill så lyckas ni ju med det.

Jag kanske är för jävlig och sårar massor och ja jag vet inte allt ni nu tycker om mig, men som jag sa innan, det här är MITT liv. Låt mig få leva det och göra som jag vill och ta de konsekvenser som kommer. Jag klarar dom, tro mig. Har jag klarat mig så här långt kan jag klara mycket mer.

Nu till en helt annan sak, JAG VILL SLINGA HÅRET! Vet inte riktigt än om jag ska göra det blondare eller mörkare. Men har funderat å att färga mörkt, men kommer aldrig få!:(
Och jag vill ha nya kläder, ska faktiskt beställa från hm och ellos snart, tror jag. Mamma har i alla fall sagt att vi ska det men det blir ju aldrig av. Som med mitt rum, nästa helg ska vi göra om, eller nästa, eller nästa, eller nästa så har de sagt i snart en månad. Men jaja snart någon gång i livet blir det väl, hoppas jag.
Och jag vill åka nu, till Lanzarote nununununu! Vill inte vara hemma längre vill åka bort sola bli brun ha kul och åååååååååh. GE MIG!
För övrigt så ringde min käre bror hem från Thailand igår, och berätta om hur de hade det. JA DU INTE LITE AVIS! Ringer hem och säger, ja jag sitter just nu på terassen till våran bungalo och vart jag än kollar ser jag turkost vatten från havet. AAAAAAAAAAH blir tokiii jag vill också!

Jaja, ska väl ta och börja städa mitt finfina rum som har kläder ÖVERALLT. Skriver kanske ikväll om jag orkar.

apussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar