8.2.09

to think I might not see those eyes makes it so hard not to cry

Texten är från Run med Leona Lewis. Den har fått mig att gråta ett antal gånger igår och idag. Skriver det här inlägget som att jag skulle skrivit det lördagen den 7 februari. Tänkte berätta kort eller långt eller något om igår.

Började dagen med skola, engelska satt och prata bara. Sen spårtid, var inte riktigt min dag idag så satt väl i min egnaa värld och dunka musik. Sen var det biologi, som man då är grym på haha. Sen lunch och sen umgicks med min Par I A på rasten kommer icke ihåg vad vi gjorde. Hade i alla fall so sen halv sov för jag mådde så jävla illa. Efter det var det idrott, skulle inte varit med men var det ändå, stod i mål i innebandy. Släppte inte in en enda boll(H) Haha, sen hade vi svenska men den slapp ju jag eftersom jag skulle på massage. Otroligt otroligt skönt somnade ett antal gånger haha.
Hämtade upp becczan sen och åkte till mig, gick till berglund var där ett tag sen till gården.
Åkte sedan och köpte mat coh åkte hem och åt haha alltid lika skoj med min babe! Sen tillbaka till gården jippie, not gick till Simon istället gosa med hans vovve och kolla på näör turturduvvorna myste!
Gick i alla fall till gården sen, kaoskaoskaoskaos, tårartårartårartårartårar, kramarkramarkramar. Äntligen visar folk vilka som verkligen bryr sig. Tänk om lika skulle visa det jämt. Jaja kvällen slutade lite bättre sen när ajg träffat min Linnéa.

Idag;
Gick upp vid halv 12, käka frulle och duscha. Fixa mig och sånt stuff och fick sedan skjuts till bäckby. Träffade William firade han lite och prata sedan, längelänge. Jaja, orkar inte ta det som hände här.
Tog i alla fall bussen hem vid 4, pinsamt yey menmen. Kom hem satte mig vid tv;n var helt väck i skallen. Rebecca kom sen och sen börja vi fixa oss.
Efter jag ätit gick vi upp till gården, mycket gladare än idag, PPPPPOKER FACE! Var där ett tag, gick sedan till Simon en stund kaos och skit men kul hahah! Rebecca blev hämta och jag Simon och Robin gick till gården. Palla inte blev på dåligt humör pga massor där så var väl inte så pigg. Men drog till Berglund sen och hade det riktigt roligt. Kolla film med Jimmy, Berglund, Robin och Ahmed. Glad att jag har er grabbar. Sen vid kvart i ett följde Jimmy och Robin mig en bit.

Dagarna har väl varit bra och dåliga, men som sagt PPPPPOKER FACE.

ciao*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar