22.2.09

krossad axel, försämrad hörsel, yrsel och fryser sönder

Ja vilken toppen morgon, Haha! Vaknade upp i ett tomt hus, helt själv. Klocka var väl runt 1 och jag hade inga planer alls på att gå upp så jag bestämde mig för att ligga kvar till 2. Det var då det kändes att kvällen inte var så lugn igår. Gjorde något konstigt med axeln så den är ju lite små konstig idag. Musiken och allt ljud krossade nog min högra trumhinna hör knappt något och så gör det grymt ont! Yrseln vet jag inte vart jag fått ifrån, sitter bara och skakar och fryser hela tiden och så fort jag ställer mig upp kan jag inte stå. Hej jag är konstig jo tack jag vet!
Men tar väl och berättar lite eller det lär nog bli mycket om igår.

Mamsen skjutsade mig till Emiliååå vid halv 3 tiden. Jag, Emiliååå, Jasse och Sandra gick till Emiliååå och satt och snacka ett tag. Sen vid 20 över 3 tiden kom smarta Emiliååå på att hon skulle hinna in till stan innann dom stängde och köpa en tröja, LYCKAT! Hon började fixa sig och vi andra kolla på. Jasse och Sandra åkte till Jasse så länge och jag occh Emiliååå var kvar hos Emiliååå. Letade upp kläder vi kundeha på oss på discot, haha ja för vi coolingar hade ju bestämt oss för att gå på discot, HAHA! När jag och Emiliååå var klara tog vi bussen till Jasse och kolla på när de två fixade sig klart. Gick sedan till sjöhagen och fick skjuts av Sandras mamma till stan. Gick till donken och dom träffa Mergim, Sebbe och någon mer och jag pratade med Zofieeee.
Satte oss sedan och käka och fick då sällska av Tila och Mosen. Vi allihop vandra sedan till discot.
Hittade Rebecca och Fanny mitt i kön så fastnade där ett tag, men utanför gallret! Hittade sedan Tom, Erik, Rebecca, Robin, Hampus och Jonas, och dessa var ju lite längre än Rebecca och Fanny så vi kastade oss över stängslet och in i ledet haha. Kom väl in någon gång vet inte ritkgit lämnade in grejerna och gick in till placet. Och just det, smata vi börja ju bråka med små fjortisar i kön, haha skämiga tjejer!

Men nu ska jag vandra till Robban, skriver klart senare!

PUSEN MED ET S!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar