25.2.09

ny start

Jag känner mig som en ny människa, jag vet inte varför men känns som att så mycket förändrats på senaste tiden att även jag har gjort det.
Känner mig starkare, smartare och ja helt enkelt som en bättre människa.
Har ändrat så mycket tankar i huvudet, så fort tillfället i alla fall så finns ingenting dåligt. Bakom allt dåligt finns det något bra.
Jag tror jag har kommit ur den där burken jag snacka om i ett tidigare inlägg och det mycket tack vare folk runt omkring mig.
Visst det finns alltid någon där som vill få dig till botten men det skiter jag fullständigt i för just nu är jag på toppen och tänker spotta på den som tänker förstöra mig. Eller nej det tänker jag inte, jag tänker strunta i personen totalt.
Det finns så mycket människor runt mig som jag alltid trott jag verkligen behöver och när det lämnat mig har jag krigat för att få de tillbaka. Men jag förstår nu, jag behöver ingen speciell, har jag någon har jag tillräckligt. Visst det finns personer som jag verkligen behöver men om de inte vill ha mig är det upp till den personen för jag tänker inte tvinga någon till något. De vänner som står kvar oavsett vad, de är de som är äkta och det börjar jag förstå vilka det är nu!

Skulle nog egentligen behöva skriva mycket mer men orkar inte för jag vill börja kolla film, haha!
Sammanfattar hela inlägget lite kort;
En ny, stark, bättre start!

1 kommentar:

  1. Linda har skaffat blogg med nu :)
    http://skyndalangsamt.blogspot.com

    <3<3

    SvaraRadera