20.2.09

Vår på väg.

Sitter och kollar ut i trädgården och ser hur det droppar från taket och ja det ser ut som att våren är på väg. Det har jag ingenting emot. Gärna för mig!

Skola som vanligt idag sista dagen innan lovet, SKÖNT! Hade engelska först, någon vikarie eller något lite små skum enligt mig menmen. Fortsatte kolla på Ice Age 2. Efter det var det spårtid, körde jepardy(stavning?) men kunde ju inte spela klart första omgången eftersom att vi var grymma och tog alla poäng. Byte sedan regler och vann ändå, ja vad ska man säga vi är bäst!
Biologi prov sedan, gick ganska bra, tror jag. Lunch sen satt med OVÄ, min son!<3
So sen, kaos som vanligt. Sen idrott typ ingen som var med och jag låg och sov och hade målar krig. Så sluta med att jag hade prickar i hela ansiktet och hela benet plus en ros på knäet och Propertie of Robin.R över hela låret.
Cyklade sedan hem och nu ska jag sova för att mitt huvud kommer dö.

tjarrå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar