20.2.09

forts. av ingenting

Ja var i alla fall i skolan, kom försent till skolan. Bra där men skiter it inte mitt fel att de sätter för tidiga tider. Kollade i alla fall ice age 2 på engelskan. Kan alla repliker så spelade tetris istället. Älskar't.
Hade biologi sen, kollade klart på Love Boogie. SÄMSTA FILMEN! Riktigt värdelös.
Damp ryck efter lektionen, hatar Jimmy men ändå inte men ändå gör jag det. Var på grymt dåligt humör och Virgina gjorde det inte bättre. Hon ser mig verkligen som en person som är dum i hvuudet med grejen är den att jag är så mycket smartare än henne när det väl gäller.
Var tok förbannad efter spanskan och åt ingenting på lunchen så satt och hällde ut allt vatten över bordet och ja en hel del. Jag och Par I A gick till ica sen och köpte burn occh euroshopper choklad. Sen tillbaka till skolan och gjorde matte läxan. Hann inte helt klart men skiter it. Hade matte sen och det gick grymt bra, dunka musik och jobba som en tok.
Sen sjönk humöret från toppen till botten.
Vill blunda från allt, men när jag stänger ögonen ser jag allt som hänt. Tårarna pressar fram och skakningarna blir allt värre. Jag blir knäsvag och jag vill bara försvinna. Bränna bort bilderna i hjärnan.
Hade i alla fall so sen, gjorde INGENTING. Men skit samma, slutade sen men satt kvar i skolan till halv fyra. Väntade på Emilia, skulle åkt till stan och fixat prao men orkade inte. Cyklade hem och sov i några timmar eller något. Åt sen och satt och pratade med mamma och pappa. Började sedan blogga och hade helt glömt bort tjejgruppen tills mamma kom och fråga, så fick skjuts upp till gården. Hade tjejgrupp, allt påminner mig om det...
Stannade på gråden en stund kolla på när killarna körde spark krig eller något liknande, knäppisar.
Gick sedan med Robin till han och var där ett tag. Tack för att du förstår!
Blev sedan hämtad av pappsen och kalasKlas. Kom nyss hem och sitter och pratar med hela familjen utom Thailand barnet Nisse, du är saknad bror!
Skriver väl imorgon eller något.

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar