25.2.09

lesbiska mästerverk

Skrev aldrig igår eftersom att jag och Becczan somnade.


Gårdagen;
Jag vaknade av att Rebecca och Emilia satt och prata. Åsnorna kan ju inte vara tysta precis så kunde ju inte heller somna om! Men det var väl deras hämnd från kvällen innan när jag och Moa snacka bort hela kvällen. Jag och Moa var i alla fall sist ur sängen och fick därför fixa frukost och äta frukost själva. De andra började då istället med att röja upp och fixa sig. När vi alla var klara och hade suttit och sjungit på låten Vingar miljoners gånger gicck vi ut till parkeringen där Emilias mamma väntade. Hon skjutsade oss in till stan och så gick vi där ett bra tag. Emilia och Rebecca fikade och jag och Moa var fortfarande trötta så vi var väl inte så där jätte sociala, haha! Emilia drog vid 4 och vi andra satte oss i sigma och halv sov, haha. Innan mamma kom och hämtade mig och Rebecca så gick vi in och väntade på kiosken bredvid sf där vi hittade väldigt fina filmer bland hyrfilmerna, HAHA! Lesbiska mästerverk var en av dem vi såg där inne, där av kom rubriken. Åkte vi till Gryta och hämtade Becczans saker eftersom hon skulle sova hos mig. Fortsatte sedan resan till Emilia och hämtade mina saker och kom sedan till ändhållplatsen, hemma hos mig, haha! Jag och Rebecca skulle bleka hennes hår och BästaRasmus och Goofy kom och kolla på, sjuka grabbar! Efter ett tag kom Berglund och Ovää också. Jag och Rebecca åt och sedan blev det till att kolla film, som vanligt. Jimpan kom också efter ett tag och lika så Robin. Vi kolla på While She Was Out, lite psyko film inte bästa precis menmen. Inte många som kolla heller alla var ju galna som vanligt. Rasmus och Ovää drog vid 10 och vi andra börja kolla HipHipHora. Hann inte se klart hela eftersom att vi gick ut istället, alla började dra sig hemåt och jag och Becczan följde Zimpan en bit eftersom att han skulle till Ovää och hämta sin moppe. Jag och Becczan gick sedan till mig och pratade om en hel del, saknat dig och mig, bara du och jag, som förut!
När vi kom tillbaka till mig så kollade vi klart på HipHipHora och började sedan kolla på Bedtime Stories eller ja, jag kollade och Rebecca somnade, som vanligt! Fast det gjorde även jag efter ett tag och vaknade vid 4 tiden och då var datorn och allt på fortfarande så stängde av det och somnade om.

Idag;
Vi vaknade vid kvart över 11 och gick då upp och gjorde frukost. Åt frukost och fixade i ordning där vi hade sovit. Jag började sedan städa mitt rum och Rebecca började fixa sig. Efter att jag också hade fixat mig och städat klart rummet gick jag och möte Quisten och Rebecca satt kvar hemma och vänta. Vi började sedan kolla på distrubia, men byte till friday the 13th och byte sedan till HipHipHora. Vid halv 4 hängde vi med Simon till bussen och väntade med han där.
Jag och Rebecca gick sedan tillbaka till mig och lagade mat, GRYMMA ÄR VI! HAHA. Satt och skjöt oliver på varandra och sjöng och ja, var allmänt galna! Efter att ätit massor och all energi försvunnit satte vi oss och kolla på The Hills tillsammans med Ovää som också kom.
Rebecca blev sedan hämtad och Oscar åkte och kollla på fotboll. Jag åt kvällsmat tillsammans med pappa och satt och pratade.
Vid halv 8 vandrade jag iväg till Robin hjälpte han med att sortera hans kläder och kollade sedan tv. Mamma och Pappa kom sedan och hämtade mig vid halv 11.
Kom nyss hem och kollar nu på tv. Blir till att umgås med mamma hela dagen imorgon!
Skriver väl då!

Tänkte även säga att;
De 3 senaste dagarna har verkligen fått mig att må riktigt bra!
Jag älskar er alla som fått mig glad de här dagarna, ni vet vilka ni är!

CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar