18.2.09

2 dagar och 1 månad!

SEN BLIR DET LANZAROTE!
Längtar som en toooooooook!

Jag har kommit på en sak, att knivhugg och liknande är ingen nyhet längre. Det är tyvärr vardag i Västerås nu för tiden, verkar det i alla fall som. Orkar inte förklara varför men haha.

Skola idag, som vanligt. Sen tandläkaren, PANIK! Scary things there alltså:o Hatar tandläkare, men han var jätte snäll och duktig så gick helt okej. Sen tillbaka till skolan och var där ett tag.
Efter sista lektionen skjutsade hosioboy mig till Niclas, checkade film och tog det lugnt. Saknat dig gubben.
Vid halv 6 kom mami och hämtade mig och vi åkte till konsum och hämta min kläder som kommit från HM. BESVIKELSE BESVIKELSE BESVIKELSE, allt jag har att säga. Av nio kläder satt en bra och var okej. Åt helvete med det.
Gick ut och prata med Mattias ett tag istället. Pratade ett bra tag och glad för det för jag behövde det. Jag är grymt glad för att du finns!
Gick hem och åt och åkte sedan till Robban ett tag, brottning och slagsmål som valigt och sen film. Haha, du är knäpp men så otroligt bra!
Cyklade hem vid halv 10 och fikade med mamsen och papsen.

Nu ska jag väl sätta mig och göra matteläxa,

CIAO*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar