2.2.09

you'll be right here whit me.

Lalalala, ligger här i sängen och sjunger med till Right Here med Brandy. Skulle ha gått till Linnéa men hon är ju segare än en snigel utan slem! Så ligger här och sjunger i min ensamhet haha. Tror jag ska vandra upp till gården istället se vilka som är där. Dagen har varit toppen, verkligen riktigt bra! Och det mycket tack vare mina girlz i skolan! Ni är obytbara, eller något(a) Ni är i alla fall grymt bra allihop! Vet inte vad jag skulle gjort utan er! Eller antagligen varit med killarna men ändå, haha. Inte alls lika kul, gillar mina babes mer!
Orkar inte berätta dagen nu, kanske lägger ner mer tid på det här sen, nu ska jag försöka sjunga med till Veronica Maggio låtar och vandra till gåren. Så på alla på Bjurhovda ser ni någon med röd luva mörka jeans och luvan upp gå och skirka/försöka sjunga håll för öronen, för er skull;)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar