14.2.09

alla hjärtans dag

Och jag hatar dagen! Så överskattat, det är ju som vilken annan dag som helst. Bara att folk ska överdriva allt så mycket. Säkert jätte mysigt för folk att uppvakta lite extra, men gör det lite då och då och inte så mycket skulle i alla fall jag uppskatta mer. Men, men skit samma.
Dagen har varit riktigt bra, fint väder och ja allmänt nice!
Gick upp vid 10 ungefär käka frulle och fixa mig lite smått. Åkte sedan till hudkliniken med mammsen och fick massor av råd och salvor och sånt. Ska tillbaka på sportlovet, hoppas min sär hud kan bli bra nu.
Fick i alla fall skjuts till centralen sen av mamma. Satt sedan och vänta på bussen i 50 minuter, snark! Men var helt okej ändå satt i solen och det var så varmt att det brände i ansiktet, riktigt skönt! Sen kom i alla fall bussen och jag åkte ut till Skultuna till världens bästa bror Whilliam!
Satt och prata massor som vanligt, så himla glad för att du finns. Satt vid datorn lite också haha. Gick sedan ut och gick och växla hans pengar och träffade hans kompis, som jag inte kommer ihåg vad han heter just nu:$ sorry(a) Jaja vi tog sedan bussen in till stan och gick och åt på amore, eller de åt och jag kollar på haha. Sen kom bullen också. Vid 5 tiden kom pappsen och hämta mig så åkte vi och hyrde film, timber falls och turn it up. Thriller och dans film, I LIKE!
Sedan bar det av hemåt för att äta lunch för min del, haha. Pratade med Niclas ett tag också den lilla muppen(k) Blev sedan fast framför tv:n och har suttit här nu i 3 timmar med datorn i knäet. SNARK!
Får väl se vad som händer resten av kvällen. Blir till att börja göra om rummet imorgon som pappa nu lovat mig och sedan kolla på film med Amanda.

HEJS*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar