17.2.09

jag kan en sång som går dig på nerverna....

Ja, och antagligen har jag gått många på nerverna idag. Pga av att jag sjungit den låten hela dagen, haha. Och jag har ju sjungit den pga Jonna. Min vithamin(k)

Och Grattis Elin Mellberg, hoppas du haft en bra 15 års dag!


Började i alla fall dagen med profil, skulle göra hamburgare och dom blev blä för jag Jonna och Linnea är sämst. Haha! Men jag och Jonna är ju grymma och räddar situationen ändå(H)
Hade so sen, hehe var väl inte på den så mycket satt och prata med Mattias, Robin och Rebecca istället haha sjukt. Var i alla fall där ett tag och sen satt jag väl i ljushallen ett tag. Sen svenska haha Hosio och Sebbe är ju som dom är menmen. Sen lunch bläblä ingen aptit längre... Jag och Paria gick till pizzerian istället och käka stripes tallrik. Sen var det engelska och Jimmycp skalla mig så jag har väl en bula i pannan nu. Låg typ och sov hela lektion, måste rycka upp mig snart! Sen skulle vi har idrott menn Bengan skulle till polisen så det slapp vi, sen tyckte brudarna att vi skulle ha matte tidigare, såå då blev det så. Sen satt jag väl kvar i skolan 2 timmar och vänta på Emz. Sen gick vi och dela ut infogrejs för gården. Orkade bara en timme så sen drog jag hem. Sov en stund och sedan åt. Sen till Robin en stund kolla American Pie och sedan till hans mor och lämna hennes cykel sen stod ute och prata en stund. Sen bidde det hem och snacka med Niclas ett tag och nu ska jag dricka te och sen sova.

PUSEN

1 kommentar:

  1. asså fyfan. vi är ju bäst! :D
    hahahaha vithaminbarn (kkk)

    SvaraRadera