9.2.09

Can't forget to breathe slow 
Count from one to ten
With my eyes closed


Ny favorit låt, Breath Slow med Alesha Dixon, KÄÄÄÄÄÄÄR!
Lyssnat på den ett antal gånger idag.


Skola idag, like usually. Sen till stan med Par I A och leta prao.
Lika svårt som vanligt, fick inget på VILA.
Inte heller nya thulins eller alla andra affärer på stan.

Drog hem istället vid 5 och sov en stund.
Sen åt och vandra sedan upp till gården för att lämna tillbaka
lapparna som blev över från igår.

Efter det vandra jag till Robin, kolla på tv och små bråka, som vanligt,
jävla åsna:)

Kom hem nyss och ska vara social mot mamsen ett tag sen sova.

Tänkte skriva en sak jag tänkt på.
Och det är att en hel del folk ALDRIG är nöjda med en.

Förut klaga ni på mig och fråga varför jag till exempel var
tillsammans med William.
Nu när det är slut så kommer ni och näst intill skäller ut mig.

Säger att jag kommer må dåligt att jag gör fel och massor.
Men så klart att jag kommer må dåligt om ni får mig att tro det.

Och visst det kanske känns fel för er, men inte för mig.
Det här är det jag behöver göra för att kunna leva just nu.

Och snälla ni stötta mig då istället för att kommenterar vad
jag gör eller inte. Oavsett om ni tycker jag gör fel eller inte,

jag behöver erat stöd inte era åsikter.

tjarrå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar