16.2.09

zåft


Precis vad dagen vart. Knappt gjort något alls men ändå ganska mycket haha.
Vaknade vid 1 tiden segade upp och käkade frulle. Var allmänt seg efter det och försökte göra matteläxan samtidigt som jag pratade med kusin vitamin som inte hade haft en hel lugn kväll igår precis haha. När jag i alla fall var klar med läxan börja jag och pappa göra om rummet, eller han rev lister och jag rensa i lådor. Hann inte så långt förens kartongerna jag skulle lägga sakerna i var slut. Så då fick min käre far åka och köpa nya kartonger och det tog ju sin lilla tid.
Under tiden kom Amanda så hon och jag började kolla på dans filmen vi hyrde igår. KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR. Åh blir så otroligt avundsjuk på folk i filmer speciellt dansfilmer. Leva det där helt okej livet i en skrutten men ändå härlig lägenhet i New York och dansa sig fram genom livet. Säger jag inte nej till! Och killen i filmen, ohyes hej älskling jag kan gärna leva ett liv med dig. Haha(a) Han till höger föresten haha. Min nya man dåra(k)
Jaja när Amanda hade åkt började jag packa ner alla saker i kartonger och blev klar med det. Kolla sedan beck med pappsen.
Och nu ska jag sova.

Skriver imorgon I think.

PUSEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar