8.2.09

girlpower


Amanda kom vid ett tiden. Hon hade lovat att hjälpa mig att dela ut Bjurhovda-Skiljebo BLadet. Så vi satte oss i bilen och började dela ut. Kunde ju sitta i bilen på en del ställen men fick gå en hel del också. Mycket folk som var ute och skotta, men alla var väldigt trevliga även fast jag inte trott att man skulle göra det när det kommit så mycket snö. Efter ungefär en timme så var vi klara och åkte hem. Åkte hem och sa hejdå till pappsen och sen satte oss och åt med mamma. Så då var det girlpower här hemma. Jag och Amanda började leta efter någon bra film vi kunde kolla på och efter att ha letat ganska så länge så bestämde vi oss för Twilight. Fast jag sov ju bort halva. Haha, duktigt jag vet(a)
Efter filmen var det mat dags igen, satt och prata och hade det trevligt. Sen satte jag och Amanda oss för att gå igenom mina kläder jag skulle beställa från hm. Från 15-20 plagg till 9! Menmen, får väl spara lite på pengarna, haha. Bilden bredvid är det jag ska beställa imorgon.
Dagen har varit riktigtriktgit bra. Har alltid skojsigt med Amanda.

Imorgon blir det skola sen ner på stan och hoppas på att min prao plats blir på VILA. Och sen om jag hinner ska jag väl iväg till träningen.
Orkar inte skola, speciellt inte spanska! Bläää, jaja man måste väl tyvär.

Skriver imorgon,

adíos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar