3.2.09

little man

Rubriken fick jag från tvprogrammet som går på 5an just nu. Världens minsta bodybuilder och då snackar vi liten. Väger 9 kilo och är kortare än en meter! Men han ser inte ut som en dvärg utan ser ut som en vanlig människa bara krympt. Typ som Nils Karlsson pysling. Men riktigt tufft är han!

Orkar inte berätta om dagen så detaljerat men varit i skolan, skoj med mina girlz som vanligt. Sen hem kolla tv och sen sooooooooooooova så skönt! Åt i alla fall och drog sen till Robin ett tag. Och nu sitter jag här hemma med pappa, mamma, nilz och amanda. Sista dagen med Nilz här hemma.
Känner så konstigt, börjar fatta nu hur länge han ska vara borta. Kommer vara så tomt utan han...
Men bror,
Jag älskar dig, oavsett fast du är hur dryg som helst ibland så älskar jag dig ändå.
Vi kan skoja och prata och ha allmänt kul och det är det som är så speciellt för oss.
Vi förstår varandra utan att säga något och ja, du är en helt underbar bror!
Vet inte vad jag skulle göra utuan dig!
Hoppas du får det bra och jag kommer sakna dig!

Jaja, orkar itne skriva mer nu ska ta och lägga mig och sova.

Tjarrå(k)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar