16.2.09

forts. måndags barn

Hann inte skriva klart innan så fortsätter väl nu. Jag och Par I A vandrade runt på lunchen. Sen var det matte gick otroligt bra, som vanligt heh. HAHA! Jaja spanska sen då var man ju grym där med haha. Sen sysljöd inte på humör precis men blev nästan klar med necesären(stavning?). Sen tog jag sällskap med Par I A hem. Prata om massor, du förstår verkligen allt och jag är glad för det! Sötan jag älskar dig!
Hem sen, värde panpizza min specialitet(a). Byte sedan om till träningen och åkte sedan dit. Gick inte så bra först men sen gick det toppen. JAG ÄLSKAR HANDBOLL!
Blev i alla fall hämtad av pappsen sen och vi åkte till Bauhaus och köpte massa grejs till mitt rum. Blir nog ljusgråa väggar och sen en vägg med en jätte stor bild över hela väggen på en strand. NAJS!
Jaja åkte hem och åt sen och duschade. Sedan började jag och farsgubben att sätta upp gipsskivor så vi kan tapesera(stavning?) sen. Nu kollar ajg CSI NY eller kollar och kollar skriver ju här så går väl inte toppen bra haha!


Tänkte bara skriva en sak;
EN DEL MÄNNISKOR MÅSTE VERKLIGEN VÄXA UPP!
fattar inte hur ni orkar, stötta bort folk för att "ni är så mycket bättre än de".
ge er, seriöst.

PUSEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar