14.2.09

HEJ DU GLADE!

Inte skrivit på ett tag, så tycker det är dags nu alla hjärtans dag natten. Haha.
Torsdagen blev helt perfekt, solen sken lagom kallt och ja perfekt snö. Helt underbart!
Lite små stolt över mig själv som lärde mig snurra ner och åka baklänges. Den du;)
Kom hem vid halv 7 tiden på kvällen och gick direkt till konfirmationen med Tony och Karin.Var med på mässan och gick sedan till gården och tjejgruppen och gjorde marockansk(stavning?) fruktsallad, jordgubbarna, vindruvorna och apelsinerna var goda det andra var väl tja, mindre gott om vi säger så haha. Fick sedan skjuts hem och gick och la mig nästan på direkten.

Fredagen började med ett seeeeeeeeeeegt uppvaknande var så grymt trött. Somnade på första lektionen, engelskan. Sen spårtid läste sönder mina ögon. Sen biologi, jag och min älskade bror Jimmy är ju då bäst! Lunch efter det var piroger och jag var inte sugen på det så blev inget för min del. Gick sedan runt med Jimmy, Hosio, Sebbe, André och Rasmus. Galna snubbar men älskar er ni är toppen grabbar! Hade so sen läxförhör gick ju som det gick haha. Sedan idrott kaos som vanligt, kriga och skit orkar inte förklara säger bara kriget är inte slut:)
Sedan svenska Rebecca kom så hon var med på den. Efter skolan blev vi hämtade åkte hem och lämna väskan och gick sedan ut till hälla. Gick i affärer en stund först och sedan till donken och värmde oss ett tag. Blev sedan hämtade haha(a) Åkte hem och gick sedan till Börell, jag la mig och sov medans dom typ kolla tv eller något. Sen kom Robin och Rebecca sparka ner ett glas och ja jag vet inte vad haha. Men gick i alla fall till mig sen satt och åt och gick sedan till gården. Lite små dystert menmen hände inte mycket där. Sen vid 10 drog Rebecca hem och vi andra gick till Berglund men fick inte komma in. Drog tillbaka till gården och kolla tv och tog det lugnt.
Sen vid 12 tiden när vi skulle börja gå hem fick jag ju panik och hitta inte mina nycklar letade runt på gården och överallt ute och tack Robin, Rasmus, Simon och Tom för sällskapet under hela tiden. Men efter ungefär en halv timme kommer smarta jag på att jag inte hade med dem till gården, hehe. Lite tjuriga alla blev på mig då(a)
Jag och Rasmus sällskapade en bit och sen gick jag hem och la mig här med datorn i knäet.
Blir hudkliniken vid 11 sen Skultuna sen hem och ta det lugnt imorgon.

GODNATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar